ZOHO היא מערכת CRM עם מגוון מודולים ופונקציות הנחשבת בין הטובות בעולם.
היא מכילה בתוכה מעל 100 אפליקציות שונות ומאפשרת ניהול משימות ותהליכים באמצעות פתרונות מתקדמים ונוחים, המקיפים את הארגון ב- 360 מעלות.
בין האפליקציות הקיימות ב- ZOHO ניתן למצוא את מודול PEOPLE הייעודי למערך משאבי האנוש, את CRM המיועד למערך המכירות, ואת HELPDESK המיועד לניהול קריאות שירות, וכולל OMNI CHANNEL.
חתימות דיגיטליות, מערכת דיוור אלקטרוני, מערכת מיילים פנימית (כמו Gmail, Outlook), מערכת שיחות וידיאו, וצ'ט פנימי להתנהלות פנים ארגונית.
אפשרות OMNI CHANNEL המפורסמת של ZOHO חוסכת זמן יקר, הנגזל בעת תפעול מספר רב של אפליקציות, ומאחדת את ההתנהלות מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים תחת צינור תקשורת אחד בלבד.
להלן בריף פתרונות ייחודיים שייצרנו בארגונים, עם ZOHO
ZOHO CRM מתאים למערכי מכירות בעלי ווליום נמוך עד גבוה מאד (אלפי לידים). במערך אנו מייצרים תהליכים TAILOR MADE של ניהול לידים ואנשי קשר, מאגר הזדמנויות, הצעות מחיר, לוחות יעדים, ודשבורדים להנהלה.
באמצעות מודול BLUE PRINT של ZOHO נציגי הארגון פועלים בקלות על פי תסריט מוגדר מראש, ומול כל לקוח פוטנציאלי נעשית "עבודה עם כפתורים" בלבד.
כל בחירה מתוך עץ האפשרויות מייצגת תסריט אפשרי מול הלקוח הפוטנציאלי ומלווה את תהליך העבודה עד סגירת העסקה.
עוד ב- ZOHO CRM אנו מייצרים הצעות מחיר המותאמות בדיוק לחברה, מתוך בנק המוגדר בשלב האפיון.
חוסכים עבודת ניירת, ומייתרים עגמת נפש.. בכל צעד חשוב!
עם ZOHO PROJECTS, אנו יוצרים מערך פרויקטים המתייחס לכל מסע הפרויקט.
מקבלת הפנייה, בקשה להצעת מחיר וכעבור שעלה לאוויר, פירוק הפרויקט לתתי-פרויקטים, לכל תת-פרויקט מוגדים שלבי ביצוע ומשימות תומכות, בהתאם וכפי הצורך.
מי לא רוצה להקים פרויקט בלחיצת כפתור בלבד, ללא הזנה ידנית, אלא בשכפול משימות ושלבים חוזרים.
לקבל סנכרון בין ההזמנה לכרטיס הלקוח, לראות את סגירת העסקה, את כלל הפרויקט והמשימות התומכות – רצף תהליכי נהדר בין ליד-הזמנה-לקוח-פרויקט, נגיש, פשוט, ויזואלי והכי נח שאפשר.
במודול ZOHO BOOKS אנו יוצרים מערך גבייה והתחשבנות מול לקוחות וספקים. המערך כולל שורות גבייה ותשלום הנוצרות בהתאם להתקדמות פרויקט או תהליך; מה שהוגדר לכתחילה כאבן דרך בה יבוצע התשלום.
במידה והארגון פועל בחו"ל, המערך יכלול בתוכו את מערך הנהלת החשבונות.
ניתן גם לייצר התממשקות להנהלת חשבונות חיצונית, לייצר חשבונות עסקה, חשבוניות, תזכורות לגורמים על-פי יעדי גבייה שהוגדרו, ועוד, ישירות מ- ZOHO BOOKS.
האפליקציה הייעודית לניהול משאבי אנוש – ZOHO PEOPLE – מאפשרת לבנות תהליך קליטה של קו"ח ישירות מערוצי הפרסום השונים.
קורות החיים נכנסים למערכת מסוננים לפי סוג משרה ומקורם, ותהליך הגיוס מוצג במערכת עם מעבר המועמדים שלב-אחר-שלב.
תהליך ה-ONBOARDING וקליטת העובד במחלקות החברה מופיע מולך, וגם כל כרטיס העובד ובו החוזה, טפסים ותנאי העסקה.
מה החלק של העובד בהשלמת תוכניות עבודה? הכל מוצג במודול PEOPLE עפי החלק הרלוונטי שבוצע.
אף ניתנת אפשרות לכמת זמן כל משימה, להדפיס שעון נוכחות ולהקל על יצירת טפסי נוכחות ושכר.
ב- ZOHO אפליקציה ייעודית ליצירת מדדי KPI להנהלה הבכירה לגבי כל בעל תפקיד, לרבות סמנכ"לים ומנהלי מחלקה, היא-היא ZOHO ANALYTICS.
הנהלה שחפצה לקבל אינדיקציה מקיפה ונקודתית על ביצועים פר תהליך, בעל תפקיד או מחלקה, משיגה זאת בקלות עם ביצוע חיתוכים ותצוגה נוחה המשקפת את כלל המדדים הרלוונטיים.
ZOHO ANALYTICS מאפשר מודיפיקציה ויזואלית פשוטה כדי לצפות בנתונים בזמן-אמת תוך יצירת דוחות בתצורת פאי, סוללות וגרפים שונים, הכל לפי בחירה.
אנחנו יודעים שאתם רוצים לעשות את הקפיצה ולעבור לשלב הבא – להתחיל להרגיש שאתם מניעים את העסק שלכם ומדלגים קדימה. זו ההזדמנות עם ZOHO ועם כל מערכת שכבר קיימת אצלכם או חדשה שתרצו לאמץ.
אנחנו כאן כדי לבצע את אפיון המדויק וההטמעה
הנכונה לכם ביותר.