זנדסק היא מערכת שירות לקוחות המאפשרת לרכז את פניות הלקוח מעשרות ערוצים לערוץ אחד בלבד. בין אם דרך צ'ט, מייל, וואטסאפ, סמס, פנייה באתר, רשת חברתית (טוויטר, פייסבוק וכו') הכל יתנקז בתוך כרטיס לקוח אחד אליו תצורף כלל ההתכתבות. 

 

נח לעקוב אחר ההתנהלות מול הלקוח ולהעניק לו חוויית שירות איכותית עם מענה מהיר וקונסיסטנטי. זנדסק למעשה מייצרת הזדמנות לארגונים שמבינים ששירות לקוחות חשוב מהותית, ומאפשרת להם לייעל ולדייק את האינטראקציה מול הלקוח. היא מתאימה למי שמעוניין להגביר שביעות רצון בקרב הלקוחות שמצידם מבחינים כי אין פספוס במענה לשאלות, דרישות ובקשות.

 

מעבר לחיסכון אנרגיה וזמן במאמץ לאיסוף המידע, זנדסק בולטת באפשרות לניהול תהליכים באופן פשוט. כל המוצרים שלה מותקנים בקלות ובמהירות שיא, ופתיחת כרטיס לקוח למשל תבוצע על-ידי כתובת מייל בלבד. כלומר, מעבר לגמישות ואינטואיטיביות שמציעה כמעט כל מערכת, יש כאן מחשבה יסודית לדרוש מינימום מהמשתמש ולאפשר לו מיידית לגלות מקסימום זמינות מול הלקוח.

הקליקו כאן למידע נוסף

חלק מלקוחותינו שבחרו בנו להטמעה של מערכת Monday בארגון שלהם:

החברות מגיעות ממגוון תחומים בתעשייה ולכל אחת יישמנו פתרון שונה במחלקות השונות, תוך התחשבות בשימור ושיפור מתודולוגיית העבודה הקיימת.

תהליכים

התהליכים השונים שבהם נתנו פתרון ייחודי המותאם לצרכי הארגון באמצעות מערכת Monday :

Departments
  • שירות לקוחות Omnichannel

    שירות לקוחות Omnichannel מבוסס על הנחת היסוד שמענה אחיד, כלומר בערוץ אחד ולכאורה מגורם אחד, מייצר קונסיסטנטיות אך ובעיקר מגביר אמינות. אין מצב שהלקוח יגיד "אבל בטלפון אמרו לי משהו אחר" כי כל הנציגים שפועלים לענות ללקוח על שאלות בנושאים שונים, רואים התכתבות אחת, ומתנהלים מולו בערוץ אחד.

     

    המטרה כאן היא לא רק לרכז פעילות לערוץ אחד אלא לייצר שיח בעל קונטקסט אחיד. כך הלקוח חש שניתן לו יחס אישי-פרסונלי. הדבר קורה דרך מערכת הטיקטים (Ticketing System) של זנדסק המסייעת לאסוף את כל בקשות הלקוח מכל ערוץ שהוא, ולנהל אותן בתיבה אחת, כמו אינבוקס אחד. יש כאן אפשרות לזהות הזדמנויות להעניק מענה אופטימלי ללקוח וגם להפחית סיכון של איבוד המכירה. כאנשי שירות ומכירות בעצם ניתן לעקוב אחר סגנון ההתנהלות של הלקוח ולהבין איפה איבד עניין או איך רכשנו את האמון שלו, והיכן הוא הביע שביעות רצון מאיזו פעולה.

  • ניהול פרויקטים/משימות:

    אנו יוצרים ב- Monday מערך פרויקטים עם התייחסות לכל מסע הפרויקט, מרגע קבלת הפנייה/בקשה להצעת מחיר עם פירוק הפרויקט לסוגי פרויקטים שונים, אשר לכל פרויקט מוגדרים שלבים שונים לביצוע ומשימות תומכות לביצוע.
    אנו יוצרים אפשרות להקמת פרויקט חדש במערכת על ידי לחיצת כפתור בלבד וללא הצורך בהזנה ידנית של שלבים ומשימות לפרויקטים החוזרים על עצמם.

  • משאבי אנוש:

    אנו יוצרים ב- Monday תהליך קליטה של קורות חיים ישירות מערוצי הפרסום השונים.
    קורות החיים נכנסים למערכת כבר מסוננים על פי סוג המשרה ומקור הגעתה.
    תהליך הקליטה ממשיך במעבר המועמדים בין שלבי ראיונות העבודה עד לחתימת חוזה עבודה,
    onboarding מלא של העובדים וקליטתם במשאבי האנוש ובכלל מחלקות החברה.
    אנו יוצרים ב-Monday  תוכנית עבודה עם גאנט עבודה, המציג כל עובד בחברה, יחד עם המשימות הפתוחות המשויכות אליו, חופשים, השתתפות באירועים ותוכניות העשרה, בכדי להציג בגאנט את פעילות העובד על גבי לוח שנה.

  • כספים:

    אנו יוצרים ב- Monday מערך התחשבנות/גבייה מול לקוחות וספקים. המערך כולל שורות גבייה/תשלום הנוצרות בהתאם להתקדמות הפרויקט/תהליך ו/או אבני הדרך המוגדרות לתשלום בעת פתיחת הפרויקט.
    המערך כולל בתוכו התממשקות למערכת הנהלת החשבונות, המאפשר יצירת חשבונות עסקה/חשבונות מס ישירות מה-Monday, תזכורות הנשלחות לנציגי החברה ו/או לספקים/לקוחות בהתאם לתאריכי הגבייה שהגדרנו.

  • הנהלה בכירה:

    אנו יוצרים ב- Monday תוכניות עבודה עם מטרות שנתיות המחולקות ליעדים, מדדים וחיבור למשימות ביצוע בפועל. אנו מקימים דשבורדים עם מדדי KPI ברורים, אותם אנו מאפיינים מולכם על מנת להציג נקודת מבט מזווית אחרת בכדי לייעל את צורת העבודה בארגון.
    המדדים הינם גרפיים ומחולקים לצורות שונות לבחירתכם בכדי להציג כל נתון בצורה המובנת ביותר.
    הדשבורדים משדרים נתוני אמת בלייב, אשר ניזונים מהביצוע בפועל.

לקוחותינו מספרים על התהליך שעברו

הלקוחות הינם לקוחות שהפתרונות עבורם נבנו על גבי מערכת Monday יחד עם שימוש במערכת Make ליצירת אוטומציות ואינטגרציות מול מערכות אחרות הקיימות בארגון ויצירת תסריטים מסובכים ככל שיהיו.

Quotes

״ ֿ לאחר שופינג ארוך של חברות להטמעת מערכות מידע, הגעתי לטופ-מי. מהרגע הראשון היה ברור שזאת חברה של מקצוענים עם התנהלות מקצועית. שמח שהרושם הראשוני היה נכון והצלחנו בעבודה משותפת במספר פרויקטים. ממליץ בהמלצה חד-משמעית.״

ד"ר בוריס מורבין מנכ"ל

הפרויקט שלנו עם חברת TopMe עסק בהטמעת מערכת monday.com לניהול משימות בארגוננו. תהליך העבודה כלל תחילה שלבי אפיון שביצענו יחד עם צוות המטמיעים ניר ואוראל בהובלתו של יורי פנטליב, במסגרתם נדרשנו להציג את תהליכי העבודה הנוכחיים שלנו למול חזון של איך נרצה שהעבודה תעשה בתוך המערכת .

בניית המערכת עבור הארגון שלנו הצריכה מצוות הפיתוח יצירתיות, גמישות מחשבתית וכן העמקה בתהליכי העבודה שלנו .

נציין כי זכינו לקשב מלא מהצוות! בלא מעט מהפעמים הצוות הגיע עם רעיונות מבריקים להתאמת הממשק בהתאם לדרישתנו והתחושה הייתה ועודנה כי כל רעיון או כיוון שעולה יכול להיות מיושם במערכת ובזמני תגובה מהירים. הצוות היה נכון להיפגש עם אנשי המקצוע שבארגון לטובת הבנה עמוקה של הצרכים, התהליכים והפערים הקיימים ונתן מענה מדויק, מה שהוביל לתוצר שאנו מרוצים ממנו עד מאוד .

נדגיש כי גם כיום כשמאמצי האפיון וההקמה מאחורינו ניתן קשב באופן שוטף לתהיות, שאלות, תקלות או בקשות קטנות שאנו רוצים ליישם במערכת .

אנו ממליצים בחום על עבודה עם חברת .TopMe קבוצת גוברמן

קבוצת גוברמן

יצאנו לדרך ארוכה ומסובכת יחד עם .TOPME חיפשנו ספק שיאפיין בצורה הטובה ביותר את צרכי הארגון שלנו כשהגענו בעיקר עם בלאגן לפגישה. הינו ללא מערכת CRM בכלל והינו צריך שהבן אדם הנכון יאפיין את החברה וידיק עבורה מה המענה הנכון ביותר עבורנו .

מהרגע הראשון בעבודה עם יורי הבנו שמדובר במקצוען שמבין תהליכים ושואל את השאלות הנכונות . האפיון הציף לא רק איזה מערכת אנחנו צריכים אלא גם איזה מנגוני עבודה פנימיים שלנו צריכים להשתנות . אחרי תקופה של אפיון אינטסיבי קיבלנו מוצר שבאמת משקף את צרכי הארגון, והתחלנו בתקופת נסיון בליווי

יורי והצוות כדי לתקן וללמוד איך המערכת תעבוד בצורה הטובה ביותר עבורנו .

לאורך הדרך היה קשב גדול מצד הצוות שלהם לכל בקשה נוספת או שינוי והכל בצורה מקצועית ומבוססת נתונים מהצד שלהם

לסיכום אנחנו לא סיימנו את התהליך עם TOPME התהליך גרם לנו להבין באיזה אזורים אנחנו צריכים תוספות ומערכות .

ממליץ מאד על העבודה המשותפת יחד איתם. 

אביעד חברה כלכלית ערד

חברת TopMe ויורי בראשה הטמיעה לנו מערכת מורכבת במאנדיי, חברה בעלת אנשים שיודעים את העבודה, עשו עבודה מקצועית, יסודית ומורכבת, נותנים תמיכה לאורך כל הדרך! ממליצה בחום דידי זהבי

IPanel
Quotes

    דילוג לתוכן