זנדסק היא מערכת שירות לקוחות המאפשרת לרכז את פניות הלקוח מעשרות ערוצים לערוץ אחד בלבד. בין אם דרך צ'ט, מייל, וואטסאפ, סמס, פנייה באתר, רשת חברתית (טוויטר, פייסבוק וכו') הכל יתנקז בתוך כרטיס לקוח אחד אליו תצורף כלל ההתכתבות.
נח לעקוב אחר ההתנהלות מול הלקוח ולהעניק לו חוויית שירות איכותית עם מענה מהיר וקונסיסטנטי. זנדסק למעשה מייצרת הזדמנות לארגונים שמבינים ששירות לקוחות חשוב מהותית, ומאפשרת להם לייעל ולדייק את האינטראקציה מול הלקוח. היא מתאימה למי שמעוניין להגביר שביעות רצון בקרב הלקוחות שמצידם מבחינים כי אין פספוס במענה לשאלות, דרישות ובקשות.
מעבר לחיסכון אנרגיה וזמן במאמץ לאיסוף המידע, זנדסק בולטת באפשרות לניהול תהליכים באופן פשוט. כל המוצרים שלה מותקנים בקלות ובמהירות שיא, ופתיחת כרטיס לקוח למשל תבוצע על-ידי כתובת מייל בלבד. כלומר, מעבר לגמישות ואינטואיטיביות שמציעה כמעט כל מערכת, יש כאן מחשבה יסודית לדרוש מינימום מהמשתמש ולאפשר לו מיידית לגלות מקסימום זמינות מול הלקוח.
החברות מגיעות ממגוון תחומים בתעשייה ולכל אחת יישמנו פתרון שונה במחלקות השונות, תוך התחשבות בשימור ושיפור מתודולוגיית העבודה הקיימת.
התהליכים השונים שבהם נתנו פתרון ייחודי המותאם לצרכי הארגון באמצעות מערכת Monday :
שירות לקוחות Omnichannel מבוסס על הנחת היסוד שמענה אחיד, כלומר בערוץ אחד ולכאורה מגורם אחד, מייצר קונסיסטנטיות אך ובעיקר מגביר אמינות. אין מצב שהלקוח יגיד "אבל בטלפון אמרו לי משהו אחר" כי כל הנציגים שפועלים לענות ללקוח על שאלות בנושאים שונים, רואים התכתבות אחת, ומתנהלים מולו בערוץ אחד.
המטרה כאן היא לא רק לרכז פעילות לערוץ אחד אלא לייצר שיח בעל קונטקסט אחיד. כך הלקוח חש שניתן לו יחס אישי-פרסונלי. הדבר קורה דרך מערכת הטיקטים (Ticketing System) של זנדסק המסייעת לאסוף את כל בקשות הלקוח מכל ערוץ שהוא, ולנהל אותן בתיבה אחת, כמו אינבוקס אחד. יש כאן אפשרות לזהות הזדמנויות להעניק מענה אופטימלי ללקוח וגם להפחית סיכון של איבוד המכירה. כאנשי שירות ומכירות בעצם ניתן לעקוב אחר סגנון ההתנהלות של הלקוח ולהבין איפה איבד עניין או איך רכשנו את האמון שלו, והיכן הוא הביע שביעות רצון מאיזו פעולה.
אנו יוצרים ב- Monday מערך פרויקטים עם התייחסות לכל מסע הפרויקט, מרגע קבלת הפנייה/בקשה להצעת מחיר עם פירוק הפרויקט לסוגי פרויקטים שונים, אשר לכל פרויקט מוגדרים שלבים שונים לביצוע ומשימות תומכות לביצוע.
אנו יוצרים אפשרות להקמת פרויקט חדש במערכת על ידי לחיצת כפתור בלבד וללא הצורך בהזנה ידנית של שלבים ומשימות לפרויקטים החוזרים על עצמם.
אנו יוצרים ב- Monday תהליך קליטה של קורות חיים ישירות מערוצי הפרסום השונים.
קורות החיים נכנסים למערכת כבר מסוננים על פי סוג המשרה ומקור הגעתה.
תהליך הקליטה ממשיך במעבר המועמדים בין שלבי ראיונות העבודה עד לחתימת חוזה עבודה,
onboarding מלא של העובדים וקליטתם במשאבי האנוש ובכלל מחלקות החברה.
אנו יוצרים ב-Monday תוכנית עבודה עם גאנט עבודה, המציג כל עובד בחברה, יחד עם המשימות הפתוחות המשויכות אליו, חופשים, השתתפות באירועים ותוכניות העשרה, בכדי להציג בגאנט את פעילות העובד על גבי לוח שנה.
אנו יוצרים ב- Monday מערך התחשבנות/גבייה מול לקוחות וספקים. המערך כולל שורות גבייה/תשלום הנוצרות בהתאם להתקדמות הפרויקט/תהליך ו/או אבני הדרך המוגדרות לתשלום בעת פתיחת הפרויקט.
המערך כולל בתוכו התממשקות למערכת הנהלת החשבונות, המאפשר יצירת חשבונות עסקה/חשבונות מס ישירות מה-Monday, תזכורות הנשלחות לנציגי החברה ו/או לספקים/לקוחות בהתאם לתאריכי הגבייה שהגדרנו.
אנו יוצרים ב- Monday תוכניות עבודה עם מטרות שנתיות המחולקות ליעדים, מדדים וחיבור למשימות ביצוע בפועל. אנו מקימים דשבורדים עם מדדי KPI ברורים, אותם אנו מאפיינים מולכם על מנת להציג נקודת מבט מזווית אחרת בכדי לייעל את צורת העבודה בארגון.
המדדים הינם גרפיים ומחולקים לצורות שונות לבחירתכם בכדי להציג כל נתון בצורה המובנת ביותר.
הדשבורדים משדרים נתוני אמת בלייב, אשר ניזונים מהביצוע בפועל.
הלקוחות הינם לקוחות שהפתרונות עבורם נבנו על גבי מערכת Monday יחד עם שימוש במערכת Make ליצירת אוטומציות ואינטגרציות מול מערכות אחרות הקיימות בארגון ויצירת תסריטים מסובכים ככל שיהיו.