החוזקה שלנו ב-TopME טמונה בהבנה עמוקה של תהליכים ארגוניים ועסקיים, ללא תלות במערכת המידע שנבחרה. אנו מנתחים את המבנה הארגוני, מזהים נקודות חולשה ומתריעים על תהליכים שאינם יעילים, תוך הצעת אלטרנטיבות מבוססות ניסיון עשיר בעבודה עם ארגונים ממגוון רחב של סקטורים. הגישה שלנו מאפשרת לנו לא רק להטמיע פתרונות טכנולוגיים, אלא גם לייעל תהליכים עסקיים ולספק לארגון כלים ממשיים לשיפור ביצועים והגדלת הפרודוקטיביות.
אנו מתמקדים במדדים הקריטיים למערך השיווק, מאפשרים אופטימיזציה בזמן אמת ומבצעים אינטגרציה עם כלל הערוצים השיווקיים. כך, כל הלידים מכל הצינורות מתרכזים במקום אחד עם כל הנתונים – מקור, קמפיין ועלות.
במכירות, אנו מתאימים את המערך למודל העסקי – B2B, B2C או שילוב ביניהם, ומנהלים Pipeline מכירות חכם, כולל תהליכים פרויקטליים מורכבים. השילוב בין שיווק מדויק למכירות מותאמות מבטיח מקסימום תוצאות והחזר השקעה.
אנו מומחים בגישות ניהול פרויקטים שונות, כולל Agile, Waterfall ומתודולוגיות היברידיות, ומתאימים את המערך הניהולי בהתאם לצרכי הארגון.
אנו מגדירים כללים ברורים לניהול סוגי פרויקטים ומשימות, כך שהמערכת יוצרת באופן אוטומטי את כלל השלבים והמשימות ברגע שנפתח פרויקט חדש. גישה זו מבטיחה תהליכים מובנים, זרימת עבודה רציפה וניהול חכם שמייעל את הביצועים.
אנו מגדירים כללים ברורים להתחשבנויות לפי אבני דרך או טריגרים מוגדרים במסע הלקוח והפרויקט. כך, מערכת ההתחשבנות מתממשקת בצורה חכמה עם מערכת הבילינג והנהלת החשבונות של החברה.
התהליך האוטומטי יוצר משימות מסודרות הן בגבייה מלקוחות והן בתשלומים לספקים, מה שמקל משמעותית על עבודת המנהלות האדמיניסטרטיביות ומנהל/ת הכספים, ומבטיח ניהול כספים יעיל ושקוף.
אנו מייעלים את כל מחזור חיי העובד בארגון – מגיוס ועד סיום העסקה.
תהליך הגיוס כולל קבלת קורות חיים מערוצים שונים, סינון חכם לפי מילות מפתח, סוג המשרה וקריטריונים רלוונטיים, לצד מעקב אוטומטי אחר סטטוס המועמד לפי אבני דרך.
תהליך ה-Onboarding מובנה – קליטת העובד, מילוי טפסים, קבלת ציוד אישי והשלמת משימות חובה. העובד מצורף אוטומטית לרשימת העובדים הפעילים עם כל פרטיו.
בעת סיום העסקה, תהליך Offboarding מסודר מוודא גריעת העובד מהרשימות הפעילות, ניהול החזרת ציוד, עדכון מערכות החברה וביצוע כל שלבי הסיום הדרושים בצורה מסודרת וללא פספוסים.
אנו יוצרים תכנית עבודה שנתית הכוללת מטרות, יעדים ומשימות תומכות המתפרסות על פני כלל מחלקות החברה – מכירות, משאבי אנוש, כספים, שירות לקוחות ועוד.
כל משימה מקדמת את היעדים שנקבעו, וביצוע המשימות בפועל מספק תמונה ברורה של ההתקדמות לעבר המטרות הארגוניות. במקביל, ניהול התקציבים משולב בתהליך, כך שניתן לעקוב בזמן אמת אחר תקציב מול ביצוע ולהתאים את המשאבים בהתאם לצורך.
מניעים אופטימיזציה עם כל מערכת שתבחרו | מוזמנים לפנות אלינו ולהיווכח | אפיון, אינטגרציה, הטמעה ותמיכה | חיסכון משאבים, קיצור תהליכים באופן שמשרת אתכם ולא להיפך